Zanonimizowana wersja forum tylko do odczytu

Stream video z serrwera vps na PS3 i nie tylko

Wszystko na temat innych serwerów streaming'u.
Post Reply
anonim

Stream video z serrwera vps na PS3 i nie tylko

Post by anonim »

Witam,
na swoim vps posiadam ogrom filmów, które z chęcią obejrzałbym za pomocą mojego PS3.
Jest możliwość wprowadzenia jakiegoś streamingu z możliwością odbioru go na PS3?

Vps stoi na Ubuntu.

anonim
Weteran

Post by anonim »

Jasne, że możesz - tylko prawdopodobnie musiałbyś je najpierw skonwertować a potem otworzyć w przeglądarce internetowej.

anonim

Post by anonim »

Jak je skonwertować? Na co?
Jakiego oprogramowania potrzebuje na mojego vps?
W tym temacie jestem zupełnym nowicjuszem.

@offtop: Da się otworzyć jakoś weeb.tv na ps3?

qaz123

Post by qaz123 »

ffmpeg
przekonwertować do MP4 np

anonim
Weteran

Post by anonim »

keramxd, wydaje mi się, że jedynie przeglądarkowy flash to rozwiązanie.

anonim

Post by anonim »

Czyli co mam zainstalować jakieś oprogramowanie na vps które będzie nadawać w flashu?

anonim
Początkujący

Post by anonim »

keramxd, poprostu możesz skonfigurować vod na serwerze, oraz www na którym umieścisz jakiś odtwarzacz we flashu (np. jwplayer, grind player, flowplayer itp.) przez który będziesz odtwarzał filmy odwiedzając tą stronę na której umieściłeś odtwarzacz.

Ale skoro masz na serwerze wszystko, to nie próbowałeś tego poprostu przenieść np. na firedrive, który obsługuje odtwarzanie plików przez przeglądarkę przez ich wbudowany player? Wydaje mi się, że to jest najłatwiejsze rozwiązanie, a konwertować raczej nic nie trzeba chyba, że film jest w jakimś nietypowym formacie (jak rmvb czy flv) oraz kodeku. Ale większość jest w avi - xvid czy divx więc ps3 nie powinien mieć problemu z ich odtworzeniem.

anonim

Post by anonim »

Dzięki wielkie.
Głownie chodzi mi o to ,że jakbym chciał pobierać filmy na serwer to mogę to robić za pomocą vps z dużą prędkością a czegoś takiego nie zrobię chyba z chmurą.