Zanonimizowana wersja forum tylko do odczytu
Problem z nadawaniem na weeb.tv
Problem z nadawaniem na weeb.tv
Witam wszystkich,
ostatnio zafascynowany stroną weeb.tv sam chciałem zacząć nadawać na niej. Nie będę ukrywał, że jestem kompletnie zielony w tej kwestii. Po przeczytaniu kilku, a wręcz wszystkich wątków na ten temat na forum oraz wypróbowania programów podanych niestety nie udaje mi się. I tu kieruję pytanie na razie jedno:
1. Czy jeśli mam "Informacje konta nadawcy (wersja testowa, start: 23.05.2011)" to mogę nadawać czy muszę najpierw skontaktować się z nimi w celu aktywowania konta nadawcy?
ostatnio zafascynowany stroną weeb.tv sam chciałem zacząć nadawać na niej. Nie będę ukrywał, że jestem kompletnie zielony w tej kwestii. Po przeczytaniu kilku, a wręcz wszystkich wątków na ten temat na forum oraz wypróbowania programów podanych niestety nie udaje mi się. I tu kieruję pytanie na razie jedno:
1. Czy jeśli mam "Informacje konta nadawcy (wersja testowa, start: 23.05.2011)" to mogę nadawać czy muszę najpierw skontaktować się z nimi w celu aktywowania konta nadawcy?
Tak jak wspominałem próbowałem kilka jak nie wszystkich sposobów. Skupiłem się na ffmpeg gdyż wydawał mi się najprostszy ;) Dołączam screeny z tego jak wygląda na weebie to oraz folder bin i to co się dzieje po wybraniu pliku start.bin oraz linijka jaka jest w nim zawarta:
Code: Select all
ffmpeg -i "video.avi" -acodec aac -vcodec libx264 -s 320x240 -preset ultrafast -f flv rtmp://live.weeb.tv/app/7ad1d6
ffmpeg -i "video.avi" -acodec aac -c:v libx264 -s 320x240 -strict -2 -preset ultrafast -f flv rtmp://live.weeb.tv/app/7ad1d6
Dla mnie najprosciej to ManyCam + Adobe Flash Media Encoder ;)
tu opisalem jak ustawic aby nadawac w sumie dla kamery internetowej ale pod koniec macie jak dodatkowo uzyc ManyCam
tu
http://stream-recorder.pl/viewtopic.php?t=1105
Re: Problem z nadawaniem na weeb.tv